ZOBACZ
PEŁNY
ZAKRES
MOJEGO
DOŚWIADCZENIA
PEŁNY ZAKRES MOJEGO DOŚWIADCZENIA JAKO TRENERA, WYKŁADOWCY, STRATEGA MARKI I TUTORA
Ever for Brands // właściciel, strateg marki // 2016 — teraz
Zakres działań w ramach Ever for Brands:
▪ Strategie marki osobistej
▪ Strategie marki i marketingu
▪ Strategie komunikacji marki
▪ Przygotowanie do franczyzy marki
▪ Konsulting marki
▪ Warsztaty i szkolenia z zakresu marki, marketingu, modelu biznesowego, design thinking, projektowania propozycji wartości oraz projektowania usług i doświadczeń
▪ Projektowanie usług i doświadczeń
▪ Badania: desk research, indywidualne wywiady pogłębione
Ważniejsi klienci:
▪ Uniwersytet Wrocławski
▪ Niezależne Zrzeszenie Studentów
▪ Ceneo
▪ Velociti
▪ Uniwersytet Ekonomiczny
▪ Allegro
▪ Wyższe Szkoły Bankowe
▪ WSH
▪ Brait
▪ Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości
Uniwersytet Wrocławski // współpracownik, nauczyciel akademicki // 2016 — 2021
Prowadzenie zajęć dla studentów dziennych i zaocznych, studiów licencjackich i magisterskich na kierunku Komunikacja wizerunkowa na Wydziale Filologicznym w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Prowadzone przedmioty:
▪ Warsztaty przygotowania i prezentacji projektu/ portfolio (2016/17, 2017/18, 2018/19)
▪ Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy w sektorze usług kreatywnych (2021/22)
▪ Employer branding/ marka pracodawcy (2016/17, 2017/18, 2021/22)
▪ Projekty e-commerce (2016/17, 2017/18, 2018/19, 2019/20, 2020/21),
▪ Strategia marki (2016/17, 2017/18, 2018/19)
▪ Strategia i zarządzanie marką (2019/20)
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu // wykładowca // 2015 — teraz
Prowadzenie zajęć dla studentów studiów podyplomowych Zarządzanie Projektami Ecommerce (edycja 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7) oraz Projekty Ecommerce (edycja 8) na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Prowadzone przedmioty:
▪ Strategia marki (edycja 2, 3, 4, 5 i 8)
▪ Strategia marketingowa i dobór narzędzi komunikacji (edycja 4)
▪ Content marketing (edycja 5)
▪ Projekty e-commerce – case study (edycja 1)
▪ Przygotowanie projektu uruchomienia sklepu internetowego (edycja 2)
▪ Model biznesowy e-commerce (edycja 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8)
▪ Zarządzanie lojalnością klienta (edycja 3)
▪ Seminarium dyplomowe/ konsultacje projektów (edycja 3, 4, 5, 6, 7 i 8)
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu // wykładowca // 2016 — teraz
Prowadzenie zajęć dla studentów studiów podyplomowych Nowoczesny marketing w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu
Prowadzone przedmioty:
▪ Analizy marketingowe (2016)
▪ Strategie marketingowe (2016)
▪ Projektowanie strategii e-marketingowych (2022 oraz 2023)
Biuro Karier Uniwersytetu Wrocławskiego // mentor // 2020 // KLIKNIJ, by rozwinąć
Wsparcie mentorskie w ramach Programu Mentoringowego dla Studentów UWr (9 edycja), prowadzonego przez Biuro Karier Uniwersytetu Wrocławskiego
Zakres współpracy:
▪ Indywidualne sesje tutorskie i mentorskie wypracowujące między innymi misję/ wizję i cele zawodowe
▪ Doradztwo zawodowe
▪ Wsparcie w rozwoju umiejętności
Brait // kierownik dydaktyczny, trener umiejętność, tutor // 2010 — 2015 // KLIKNIJ, by rozwinąć
Zakres działań:
▪ Prowadzenie tutoringu rozwojowego (dla uczniów szkół ponadpodstawowych)
▪ Prowadzenie zajęć z języka polskiego
▪ Prowadzenie treningów kreatywności i twórczości, zajęć z planowania nauki i strategii uczenia się
▪ Prowadzenie szkoleń dla nauczycieli z metod i technik pracy z uczniem oraz efektywnego uczenia i nauczania
▪ Opieka metodyczna
▪ Opracowywanie programów edukacyjnych (wraz ze szczegółowymi scenariuszami zajęć) dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, między innymi zajęć Nocy odkrywców (5 edycji), Innova Kids (6 edycji), TheConstruction (2 edycje), Półkolonii fabularnych (15 edycji), Wesołej matematyki (2 edycje) oraz Treningu efektywnego uczenia się (10 edycji)
Allegro/ Ceneo // Specjalista ds. Marketingu i Employer Brandingu // 2014 — 2016 // KLIKNIJ, by rozwinąć
Zakres działań:
▪ Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz i do wewnątrz organizacji
▪ Opracowywanie scenariuszy, planów i taktyk kampanii i działań na podstawie strategii employer brandingowej
▪ Prowadzenie komunikacji wewnętrznej
▪ Współpraca z instytucjami typu biura karier
▪ Inicjowanie współpracy z kołami naukowymi, organizacjami oraz stowarzyszeniami studenckimi
▪ Organizowanie wydarzeń na uczelniach, np. dni pracodawcy, eventów dedykowanych
▪ Przygotowywanie aplikacji/ wniosków stażowych
▪ Reprezentowanie Ceneo.pl na targach pracy i wydarzeniach branżowych
▪ Organizowanie wewnętrznych wydarzeń firmowych, np. imprez i wyjazdów integracyjnych
▪ Wspieranie działu HR w działaniach z pogranicza rekrutacji i budowania wizerunku
Metamorphosis Brand Communications // Brand Planner // 2009 // KLIKNIJ, by rozwinąć
Zakres działań:
▪ Współtworzenie konceptów kreatywnych i strategii komunikacji dla marek
▪ Opracowywanie założeń i kierunków linii graficznej oraz konceptów inicjujących tożsamość graficzną (we współpracy z grafikami)
▪ Koordynowanie projektów opracowywania logo oraz systemów identyfikacji wizualnej marek terytorialnych (oraz ich produktów) m.in. dla Koszalina, Sieradza i Puław
▪ Prowadzenie analiz desk research
▪ Koordynacja współpracy z klientami
▪ Koordynowanie pracy grafików (zespołu ds. marek terytorialnych)
▪ Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów agencji
▪ Prezentacja wypracowanych rozwiązań agencji dla zespołów i przedstawicieli miast i regionów
Metamorphosis Brand Communications // Brand Researcher // 2008 — 2009 // KLIKNIJ, by rozwinąć
Zakres działań:
▪ Pozyskiwanie informacji dla zespołu strategii marki
▪ Weryfikacja informacji i źródeł, w tym również deep web
▪ Korekta i redakcja tekstów (strategii, dokumentów analitycznych i innych)
▪ Opracowywanie tekstów ofert i prezentacji
▪ Wyszukiwanie informacji o przetargach oraz przygotowywanie ofert przetargowych w postępowaniach publicznych
▪ Wyszukiwanie partnerów biznesowych oraz potencjalnych kluczowych klientów pod dalsze działania akwizycyjne
▪ Przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji cenowych
CERTYFIKATY POŚWIADCZAJĄCE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI
Certyfikat Tutorski // 1. stopień
80 godz. szkoleń i warsztatów i 40 godz. własnej praktyki tutorskiej
Fundacja Kolegium Tutorów
2011 — 2012
Certyfikat Tutora // 1. stopień
64 godz. szkoleń i warsztatów
Collegium Wratislaviense
2012
Certyfikat Praktyka Tutoringu // 2. stopień
32 godz. szkoleniowe i 4 godz. superwizji tutorskiej
Collegium Wratislaviense
2013 — 2014
Certyfikat Moderatora Design Thinking
40 godz. warsztatów
Design Thinking Institute
2015
Certyfikat Projektowanie Strategii Marki Pracodawcy
16 godz. szkoleniowych
Bardzo HR
2015
Certyfikat Creative Skills For Innovation
8 godz. szkoleniowych
Google oraz Polski Fundusz Rozwoju
2019
Stay Competitive Using Design Thinking
11,5 godz.
LinkedIn Learning
2019
Master Digital Marketing
33,5 godz.
LinkedIn Learning
2021
ZRÓBMY COŚ RAZEM!
NAPISZ DO MNIE
LUB ZADZWOŃ
732 930 371 // czesc@bebright.pl
Facebook // LinkedIn // Instagram