PRZEBRANŻOWIENIE
DO MARKETINGU.
6 TYGODNIOWY PROGRAM OD ZERA DO MARKETERA!
TEN PROGRAM TO OPCJA DLA CIEBIE, JEŚLI…
Chcesz zmienić branżę i rozpocząć karierę w marketingu.
Marzysz o pracy w agencji, dziale marketingu małej/ średniej firmy lub korporacji.
Szukasz praktycznego, sprawdzonego i kompleksowego programu edukacyjnego, który ułatwi Ci wejście do branży bez doświadczenia.
Chcesz zbudować silne portfolio, sieć kontaktów oraz zdobyć kluczowe umiejętności marketingowe.
Cenisz sobie elastyczność i możliwość nauki online we własnym tempie.
Szukasz sprawdzonej ścieżki rozwoju zawodowego — chcesz znacznie zwiększyć swoje szanse rekrutacyjne.
Jesteś gotowy na intensywną pracę oraz naukę nowych umiejętności.
JAK W PRAKTYCE WYGLĄDA
PLAN NASZEJ WSPÓŁPRACY?
W JAKI SPOSÓB PRACUJEMY?
NA CO MOŻESZ LICZYĆ?
Pierwszy tydzień
Zarekomenduję Ci konkretne stanowiska w branży marketingowej na podstawie badań predyspozycji, analizy mocnych stron, talentów i zainteresowań.
Metody i formy pracy
✔ Konsultacje indywidualne.
✔ Badania, testy, kwestionariusze.
✔ Doradztwo kariery.
✔ Job coaching/ coaching kariery.
Drugi tydzień
Poznasz zadania i obowiązki na wybranym stanowisku, zaczniesz budować kompetencje marketingowe i rozpoczniesz swój pierwszy projekt.
Metody i formy pracy
✔ Konsultacje indywidualne.
✔ Mentoring.
✔ Doradztwo kariery.
✔ Warsztaty projektowe (pod portfolio).
✔ E-learning.
✔ Zadania wdrożeniowe – wykonywane po spotkaniu w celu praktycznego zastosowania wiedzy z sesji.
Trzeci tydzień
Otrzymasz feedback do zrealizowanego projektu, pogłębisz wiedzę dzięki konsultacjom, szkoleniom i kursom, poznasz kluczowe narzędzia i metody.
Metody i formy pracy
✔ Konsultacje indywidualne.
✔ Indywidualny planu rozwoju umiejętności.
✔ Mentoring.
✔ Warsztaty projektowe (pod portfolio).
✔ Feedback (do projektów z portfolio).
✔ E-learning.
✔ Espresso sessions – intensywne, krótkie sesje nauki skoncentrowane na konkretnym temacie.
✔ Zadania wdrożeniowe – wykonywane po spotkaniu w celu praktycznego zastosowania wiedzy z sesji.
Czwarty tydzień
Zrealizujesz projekt do portfolio dla klienta, zdobędziesz kluczowe poświadczenie i/ lub certyfikat, dołączysz do grup i/ lub organizacji branżowych.
Metody i formy pracy
✔ Konsultacje indywidualne.
✔ Mentoring.
✔ Warsztaty projektowe (pod portfolio).
✔ Feedback (do projektów z portfolio).
✔ E-learning.
✔ Networking.
✔ On the job training – trening realizowany na stanowisku pracy.
✔ Espresso sessions – intensywne, krótkie sesje nauki skoncentrowane na konkretnym temacie.
✔ Zadania wdrożeniowe – wykonywane po spotkaniu w celu praktycznego zastosowania wiedzy z sesji.
Piąty tydzień
Odpicujemy Twój profil na LinkedIn, pozyskamy kluczowe referencje, opublikujemy dwa pierwsze projekty, zaczniemy budować network.
Metody i formy pracy
✔ Konsultacje indywidualne.
✔ Mentoring.
✔ Warsztaty projektowe (pod portfolio).
✔ Feedback (do projektów z portfolio).
✔ E-learning.
✔ Networking.
✔ Espresso sessions – intensywne, krótkie sesje nauki skoncentrowane na konkretnym temacie.
✔ Zadania wdrożeniowe – wykonywane po spotkaniu w celu praktycznego zastosowania wiedzy z sesji.
Szósty tydzień
Opracuję dla Ciebie skuteczne CV, pomogę zadbać o markę osobistą, przygotuję Cię do rozmów kwalifikacyjnych, pomogę odnaleźć się w rekrutacyjnym chaosie.
Metody i formy pracy
✔ Konsultacje indywidualne.
✔ Mentoring.
✔ Feedback (całościowy).
✔ E-learning.
✔ Networking.
✔ Espresso sessions – intensywne, krótkie sesje nauki skoncentrowane na konkretnym temacie.
✔ Zadania wdrożeniowe – wykonywane po spotkaniu w celu praktycznego zastosowania wiedzy z sesji.
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM INTENSYWNEGO, 6-TYGODNIOWEGO PROGRAMU PRZEBRANŻOWIENIA DO MARKETINGU
Tydzień 1. Analiza predyspozycji, preferencji i mocnych stron oraz dopasowania do konkretnych stanowisk w obszarze marketingu/ reklamy
W trakcie tego tygodnia:
✔ Określę Twoje predyspozycje i preferencje zawodowe.
✔ Wykonam audyt już posiadanych przez Ciebie zasobów w domenie wiedzy, umiejętności i kompetencji marketingowych.
✔ Określę i przeanalizuję Twoje unikalne mocne strony, wyróżniki, preferowane role w zespole, osobowość zawodową i inne cechy przydatne w marketingu z wykorzystaniem narzędzi i/ lub testów takich jak np. CliftonStrengths, StandOut, The VIA Character Strengths Survey, Koło satysfakcji z pracy i innych.
✔ Zapytam o wartości i potrzeby, które są dla Ciebie ważne w pracy.
Na tej podstawie:
✔ Zarekomenduję dopasowane do Ciebie stanowiska marketingowe.
✔ Opowiem Ci o różnych środowiskach pracy w marketingu i pomogę wybrać to, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom – np. pracę w agencji, pracę w dziale marketingu, pracę jako freelancer itp.
✔ Pokażę Ci przykładowe ścieżki kariery dla obranej specjalizacji.
✔ Powiem o zarobkach, na które możesz liczyć na start.
✔ Odpowiem na wszystkie Twoje pytania.
Tydzień 2. Poznasz zadania i obowiązki na wybranym stanowisku, zaczniesz budować kompetencje marketingowe i rozpoczniesz swój pierwszy projekt marketingowy
W trakcie tego tygodnia:
✔ W praktyce poznasz zadania i obowiązki na danym stanowisku marketingowym.
✔ Przedstawię Ci dokładny plan rozwoju Twoich umiejętności marketingowych oraz kompetencji miękkich.
✔ Rozpoczniemy realizację pierwszego projektu koncepcyjnego do portfolio.
✔ Zaczniesz realizować pierwsze szkolenia i kursy dopasowane do stanowiska oraz wyjściowej wiedzy i umiejętności marketingowych.
Na tej podstawie:
✔ Poznasz realia pracy na stanowisku marketingowym i specyfikę branży.
✔ Otrzymasz spersonalizowany plan rozwoju umiejętności marketingowych i kompetencji miękkich – będziesz świadomy ścieżki rozwoju i celów do osiągnięcia.
✔ Rozpoczniesz realizację dopasowanych szkoleń i kursów.
✔ Zbudujesz od podstaw lub poszerzysz swoją wiedzę i umiejętności marketingowe.
✔ Rozpoczniesz pracę nad projektem, który wzbogaci Twoje portfolio.
✔ Zidentyfikuję obszary do rozwoju wymagające uzupełnienia wiedzy, umiejętności, kompetencji, kwalifikacji.
Tydzień 3. Otrzymasz feedback do zrealizowanego projektu, pogłębisz wiedzę dzięki konsultacjom, szkoleniom i kursom, poznasz kluczowe narzędzia, programy i metody.
W trakcie tego tygodnia:
✔ Otrzymasz pogłębiony feedback dotyczący pierwszego projektu do portfolio – pomogę Ci go również poprawić i uzupełnić.
✔ Rozpoczniemy realizację drugiego projektu koncepcyjnego.
✔ Poznasz w praktyce kluczowe programy, narzędzia i metody, realizując ze mną kolejny, już nieco bardziej złożony projekt do portfolio.
✔ Rozpoczniesz realizację kolejnych szkoleń i kursów wg opracowanego planu rozwoju umiejętności.
✔ Rozpocznę przygotowywanie Cię do zdobycia jednego, ale istotnego z punktu widzenia wybranego stanowiska marketingowego certyfikatu, poświadczenia lub uprawnienia.
Na tej podstawie:
✔ Zyskasz cenne doświadczenie praktyczne w realizacji projektów marketingowych.
✔ Poszerzysz swoją wiedzę i umiejętności marketingowe.
✔ Wzmocnisz kluczowe umiejętności twarde i miękkie.
✔ Uzupełnisz portfolio o nową, wartościową pozycję, przez co uwiarygodnisz swoje kompetencje.
Tydzień 4. Zrealizujesz projekt do portfolio dla klienta, zdobędziesz kluczowe poświadczenie i/ lub certyfikat, dołączysz do grup i/ lub organizacji branżowych
W trakcie tego tygodnia:
✔ Poprawimy i uzupełnimy drugi projekt koncepcyjny.
✔ Rozpoczniemy realizację trzeciego projektu dla prawdziwego klienta.
✔ Utrwalisz znajomość programów, narzędzi i metod realizując projekt do portfolio dla klienta (poleconego przeze mnie lub zdobytego przez Ciebie samodzielnie).
✔ Odbędziesz kolejne szkolenia i kursy zdalne.
✔ Będę kontynuował przygotowywanie Cię do zdobycia kluczowego certyfikatu, poświadczenia lub uprawnienia.
✔ Zdobędziesz istotną wiedzę marketingową z poleconych Ci książek, artykułów i blogów, którą pogłębimy w czasie indywidualnych konsultacji i mentoringu.
✔ Jeśli będzie to możliwe – i będziesz tym zainteresowany – włączę Cię do prowadzonego przeze mnie projektu marketingowego dla klienta w obszarze Twojej specjalizacji.
✔ Zarekomenduję Ci dołączenie do grup, klubów, stowarzyszeń i organizacji branżowych.
Na tej podstawie:
✔ Poszerzysz i utrwalisz swoją wiedzę i umiejętności marketingowe.
✔ Uwiarygodnisz swoje kompetencje poprzez zdobycie liczącego się w branży certyfikatu, poświadczenia lub uprawnienia.
✔ Zdobędziesz praktyczne doświadczenie w realizacji projektu dla klienta.
✔ Wzmocnisz swoje umiejętności miękkie, takie jak komunikacja, współpraca i rozwiązywanie problemów.
✔ Stworzysz sieć kontaktów z ludźmi z branży marketingowej oraz będziesz miał okazję do wymiany doświadczeń.
Tydzień 5. Odpicujemy Twój profil na LinkedIn, pozyskamy kluczowe referencje, opublikujemy dwa pierwsze projekty, zaczniemy budować network
W trakcie tego tygodnia:
✔ Będziemy kontynuować pracę nad trzecim projektem do portfolio (dla realnego klienta).
✔ Dwa już zrealizowane projekty koncepcyjne uzupełnimy o zdjęcia i/ lub grafiki oraz opublikujemy na LinkedIn, Behance lub Dribbble.
✔ Uzupełnimy profil na LinkedIn o kluczowe sekcje, w tym: preferencje dotyczące pracy, wyróżniający nagłówek, zdjęcie, biogram, opis kluczowych umiejętności, szkoleń, kursów, certyfikatów oraz portfolio.
✔ Pomogę Ci zdobyć profilowane referencje m.in. od poprzednich pracodawców, wykładowców, liderów stowarzyszeń/ organizacji i/ lub branżowych ekspertów.
✔ Otrzymasz ode mnie pogłębione referencje podsumowujące mocne strony i wyróżniki jakości Twoje pracy, jak również poświadczające odbyte warsztaty i mentoring.
✔ Nauczę Cię, jak w praktyce budować wartościowe relacje na LinkedIn oraz jak – w zgodzie ze sobą – dać się poznać szefom zespołów, rekruterom i przyszłym pracodawcom.
✔ Zarekomenduje Ci dodatkowe działania na LinkedIn, które zwiększą Twoją atrakcyjność jako pracownika oraz odróżnią Cię od konkurencji.
✔ Pokażę Ci, jak szukać pracy w sposób proaktywny.
✔ Opracuję dla Ciebie praktyczny plan poszukiwania pracy.
Na tej podstawie:
✔ Ułatwisz potencjalnych pracodawcom, szefom zespołów lub rekruterom zauważenie Twoich osiągnięć i unikalnych mocnych stron
✔ Przez profesjonalny profil na LinkedIn zwiększysz swoją atrakcyjność, zaufanie oraz uwiarygodnisz kompetencje.
✔ Zaakcentujesz swój dorobek projektowy.
✔ Zdobędziesz umiejętność skutecznej autopromocji na LinkedIn.
✔ Zwiększysz swoją widoczność w branży, a z czasem zbudujesz markę osobistą.
✔ Nawiążesz kontakt z potencjalnymi pracodawcami.
✔ Zbudujesz relacje z branżowymi ekspertami.
✔ Zdobędziesz umiejętność samodzielnego i efektywnego poszukiwania pracy.
Tydzień 6. Opracuję dla Ciebie skuteczne CV, pomogę zadbać o markę osobistą, przygotuję Cię do rozmów kwalifikacyjnych, pomogę odnaleźć się w rekrutacyjnym chaosie
W trakcie tego tygodnia:
✔ Dam Ci feedback do ostatniego projektu do portfolio – poprawimy go, uzupełnimy oraz opublikujemy.
✔ Podpowiem Ci, jak budować markę osobistą poprzez publikowanie postów, aktywny udział w dyskusjach z innymi uczestnikami w grupach i komentarzach.
✔ Zarekomenduję Ci udział w eventach i networkingowych spotkaniach branżowych.
✔ Pokażę Ci, gdzie i jak w praktyce szukać pracy oraz dostarczę sprawdzone metody pozyskiwania uwagi rekruterów i szefów zespołów.
✔ Poznasz listę codziennych rutyn, których wdrożenie pozwoli Ci skutecznie rozbudować sieć wartościowych kontaktów.
✔ Przygotuję dla Ciebie sprofilowane CV, które zaakcentuje Twoje wyróżniki i mocne strony oraz doskonale wpisze się w wymagania z ogłoszenia.
✔ Przygotuję Cię do pierwszych rozmów kwalifikacyjnych.
✔ Dostarczę Ci szablony dokumentów, które pozwolą Ci odnaleźć się w rekrutacyjnym chaosie.
✔ Będę aktywnie wspierał Cię w procesie poszukiwania pracy, jak również przesyłał oferty pracowe oraz szanse i okazje zawodowe.
✔ Odpowiem na wszystkie Twoje pytania.
Na tej podstawie:
✔ Stworzysz namacalny dowód swoich umiejętności.
✔ Znacznie zwiększysz swoje szanse na otrzymanie pracy dzięki CV dopasowanemu do potrzeb branży i wymagań z ogłoszenia.
✔ Wyróżnisz się na tle innych kandydatów i kandydatek.
✔ Kontakty, które pozyskasz i relacje, które zbudujesz, pomogą Ci uzyskać dostęp do informacji i zasobów oraz dadzą okazję do wymiany pomysłów i doświadczeń.
✔ Uwiarygodnisz składaną w podsumowaniu zawodowym obietnicę jakości swojej pracy.
✔ Lepiej wypadniesz na rozmowie rekrutacyjnej.
✔ Wzmocnisz markę osobistą.
✔ Dzięki mojemu bieżącemu wsparciu zminimalizujesz stres związany z poszukiwaniem pracy.
5 MOCNYCH ARGUMENTÓW
ZA PRACĄ W MARKETINGU
ZOBACZ STANOWISKA MARKETINGOWE
W ZASIĘGU OSÓB BUDUJĄCYCH SWOJE DOŚWIADCZENIE, ROZPOCZYNAJĄCYCH KARIERĘ W MARKETINGU
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
Młodszy Specjalista ds. Social Media
Junior Social Ads Specialist
Młodszy Specjalista ds. Google Ads
Junior Copywriter
Junior Content Moderator
Junior Brand Marketing Specialist
Junior SEM/ SEO Specialist
Junior Digital Strategist
Młodszy Specjalista ds. Komunikacji
Junior Product Marketing Specialist
Junior Account Executive
Młodszy Specjalista ds. Reklamy
Junior PR & Communication Specialist
Junior PR Specialist
Junior Communication Specialist
Junior Content Creator
TikTok Content Creator
Junior Influencer Marketing Specialist
Młodszy Grafik Komputerowy
Specjalista ds. E-mail marketingu
Junior Account Executive
Junior Performance Marketing Specialist
Zobacz przykładowe i aktualne oferty pracy w branży marketingowej dla osób rozpoczynających swoją karierę.
RocketJobs.pl / Pracuj.pl / NoFluffJobs.pl
LinkedIn.com / Praca.pl
CO JESZCZE OTRZYMASZ JAKO MOCNE WSPARCIE W PRZEKWALIFIKOWANIU DO BRANŻY MARKETINGOWEJ?
Bonus 1
Dostęp do dopasowanych kursów i szkoleń on-line budujących kluczowe umiejętności wymagane na wybranym stanowisku marketingowym na platformie Udemy i/ lub LinkedIn Learning i/ lub innych.
Bonus 2
Dostęp do specjalistycznych narzędzi, programów i platform, pozwalający na ich praktyczne poznanie oraz opanowanie kluczowych umiejętności wymaganych na danym stanowisku marketingowym.
Bonus 3
Skrojony pod Ciebie plan rozwoju umiejętności jako marketera/ marketerki konkretnej specjalizacji.
Bonus 4
Dostęp do biblioteczki książek marketingowych w wersji cyfrowej i papierowej.
SZABLON PLANU ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI POD KONKRETNE STANOWISKO MARKETINGOWE
Plan rozwoju umiejętności obejmuje między innymi:
✔ Kluczowe kursy i szkolenia do zrobienia.
✔ Znajomość programów, narzędzi, metod, podejść, które należy zdobyć lub pogłębić.
✔ Certyfikaty, licencje i uprawnienia.
✔ Próbki prac do stworzenia.
✔ Inicjatywy własne, członkostwa, partnerstwa, które należy podjąć i wykazać.
✔ Profilowane pod nowy zawód referencje, które trzeba pozyskać.
Plan wskazuje konkretnie, co trzeba zrobić, zdobyć, pogłębić, wykazać lub pozyskać — mówi gdzie, w jaki sposób, kiedy, w jakim czasie, z kim, dla kogo lub u kogo.
Plan rozwoju umiejętności wyraźnie zwiększy Twoje szanse zdobycia wymarzonej pracy.
DLACZEGO JESTEM
WŁAŚCIWĄ OSOBĄ, ABY WSPIERAĆ CIĘ
W PRZEBRANŻOWIENIU DO MARKETINGU?
Siedzę w branży marketingowej od ponad 15 lat.
Pomogłem zbudować markę i strategię marketingową kilkudziesięciu firmom z kilkunastu branż.
Byłem brand researcherem i brand plannerem w agencji brandingu strategicznego.
Pracowałem w Allegro dla marki Ceneo jako specjalista ds. marketingu i employer brandingu.
Przez 5 lat byłem brand managerem marki Brait.
Od 2016 jestem szefem i strategiem marki w agencji Brand Heart.
Przeprowadziłem ponad 1350 godzin zajęć dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego, Ekonomicznego i Uniwersytetu WSB Merito.
Jestem certyfikowanym tutorem i dyplomowanym przez Uniwersytet SWPS doradcą zawodowym.
Więcej o moim doświadczeniu marketingowym przeczytasz na tej stronie lub bezpośrednio na LinkedIn.
PRZEJRZYJ
NAJCZĘSTSZE PYTANIA
I ODPOWIEDZI
Ile to kosztuje?
Chcesz zapytać o cenę?
Napisz do mnie lub umów na 15-minutową rozmowę na Google Meet.
Ile razy w tygodniu się spotykamy i na jak długo?
Zwykle są to 2-3 spotkania w tygodniu trwające około 60 minut każde. Program trwa 6 tygodni.
Terminy spotkań ustalamy indywidualnie.
Co znaczy, że spotkania mają charakter warsztatowy?
To znaczy, że są zorientowane na praktykę oraz kończą się opracowaniem gotowych rozwiązań.
W trakcie naszej pracy wykorzystujemy między innymi metody takie jak:
✔ Konsultacje indywidualne.
✔ Doradztwo kariery.
✔ Coaching kariery.
✔ Mentoring.
✔ Warsztaty projektowe.
✔ On the job training, czyli trening symulujący pracę na konkretnym stanowisku pracy.
✔ Espresso sessions, czyli intensywne, krótkie sesje nauki skoncentrowane na konkretnym temacie.
✔ Zadania wdrożeniowe, wykonywane przez Ciebie samodzielnie po naszym spotkaniu w celu praktycznego zastosowania wiedzy i przećwiczenia umiejętności z sesji.
✔ Feedback.
✔ E-learning.
✔ Networking.
Postępy następują szybko dzięki przemyślanemu programowi i procesowi pracy oraz natychmiastowej informacji zwrotnej.
Przerwy pomiędzy kolejnymi spotkaniami pozwolą Ci na wprowadzenie poprawek oraz omówienie ich.
Wszystko, nad czym pracujemy i co na bieżąco omawiamy, znajduję swój wyraz w notatkach i/ lub jest na bieżąco wprowadzana do wersji roboczej portfolio.
Czy jeśli moja znajomość angielskiego jest niska, cały czas mam szansę? Co, jeśli nie znam j. angielskiego?
Wiele początkujących stanowisk w branży marketingowej nie wymaga dobrej znajomości j. angielskiego, część nie wymaga jej wcale.
Jest to jeden z czynników, który wezmę pod uwagę, rekomendując Ci konkretne role i stanowiska na start.
Jeśli okaże się, że na wymarzonym przez Ciebie stanowisku znajomość angielskiego jest niezbędna, uwzględnimy to w planie rozwoju.
Na czym w praktyce polega profilowanie konta na LinkedIn?
Profilowanie polega na akcentowaniu treści dopasowanych do branży i stanowiska, o które się starasz oraz prowadzeniu aktywności, które budują zaufanie wokół Twojej ekspertyzy oraz przyciągają właściwe osoby – np. rekruterów, szefów zespołów/ działów i inne osoby decydujące o zatrudnieniu w interesującej Cię branży.
Jak w praktyce wygląda nasza praca?
Spotykamy się na Google Meet.
Pracujemy warsztatowo – między innymi budujemy kolejne umiejętności marketingowe wg opracowanego planu i programu rozwoju oraz realizujemy projekty marketingowe do portfolio.
Każdą z sesji kończymy zadaniem do wykonania.
Czym jest i co da mi portfolio?
Portfolio jest dokumentem aplikacyjnym, który ułatwia zdobycie pracy.
Dobrze opracowane portfolio znacząco zwiększa szanse na zatrudnienie, ponieważ w przeciwieństwie do CV czy listu motywacyjnego uwiarygadnia naszą ekspertyzę oraz doświadczenie w sposób nie budzący wątpliwości.
Jest dowodem na to, co umiemy i potrafimy – pozwala faktycznie zobrazować jakość naszej pracy, a nie tylko ją zadeklarować, jak ma to miejsce w przypadku zwykłego CV.
Portfolio realnie:
✔ Udokumentuje oraz zademonstruje Twoje umiejętności, kompetencje, wyniki, osiągnięcia i doświadczenie zawodowe.
✔ Potwierdzi znajomość narzędzi, programów, technik, metod, procesów.
✔ Pozwoli przekonać do siebie osoby decyzyjne – rekruterów, szefów działów i ich przełożonych poprzez ukazanie realnych próbek Twojej pracy.
✔ Udowodni deklarowane na poziomie CV doświadczenie zawodowe.
✔ Potwierdzi jakości Twojej pracy oraz spodziewane efekty dla firm/ klienta po zatrudnieniu Cię.
✔ Pozyska uwagę osób decyzyjnych, w szczególności, kiedy dopiero zaczynasz – budujesz swoje doświadczenie zawodowe – gdy brakuje Ci innych dowodów w postaci referencji, lat pracy, znaczących klientów, poleceń, kontaktów itp.
Co, jeśli po ocenie predyspozycji zawodowych okaże się, że praca w marketingu w ogóle nie jest dla mnie?
W takiej sytuacji zaproponuję Ci zakończenie programu przebranżowienia do marketingu na etapie pierwszego tygodnia.
Koszty, które poniesiesz, to 1/6 całej kwoty.
Reszta wpłaconej kwoty zostanie Ci zwrócona.
Będziesz mógł/ mogła też – jeśli taka będzie Twoja wola – przeznaczyć ją na inną usługę, np. konsultacje i opracowanie CV, czy wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu profilu na LinkedIn pod inne stanowisko.
Czym jest projekt koncepcyjny?
Projekt koncepcyjny to projekt opracowany od podstaw z myślą o potwierdzeniu konkretnych umiejętności, kompetencji i wiedzy.
W praktyce projekt koncepcyjny polega na postawieniu i rozwiązaniu problemu z obszaru specjalizacji marketingowej i wybranego stanowiska marketingowego.
W portfolio przedstawiasz problem oraz – z wykorzystaniem technik, narzędzi i procedur właściwych branży – rozwiązujesz go.
W ten sposób obrazujesz swój sposób myślenia, podejście, znajomość technik, metod, narzędzi, czy samej branży oraz kluczowe umiejętności.
Nie znalazłeś/ znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie?
ZOBACZ OPINIE KLIENTÓW I KLIENTEK
KORZYSTAJĄCYCH Z MOJEGO WSPARCIA
W POSZUKIWANIU PRACY I ZMIANIE ZAWODOWEJ
Podczas pracy z Krzyśkiem odkryłam moje wartości, korzystając między innymi z narzędzi pracy projektowej oraz ćwiczeń.
To odkrycie dało mi dużą wartość, ponieważ uświadomiło mi, do czego tak naprawdę dążę, co jest moim prawdziwym środkiem wyrazu, żywiołem, który jeszcze lepiej oddaje to, kim jestem.
Krzysiek pomógł mi również w skutecznej diagnozie talentów, mocnych stron i predyspozycji zawodowych.
Po każdym spotkaniu wychodziłam zmotywowana i gotowa na kolejne wyzwania.
Krzysztof wszczepił mi myślenie o ciągłym budowaniu swojego profilu zawodowego i dopracowywaniu CV.
Przyjął rolę aktywatora, zadając pytania, a czasem… ciągnąc za język, ale nie oceniał.
Pomógł mi organizować wiedzę i myśli oraz skupić się na tym, co w danej chwili ważne.
Krzysztof dał mi również dostęp do swojego kapitału relacji.
Krzysztofa rekomendacja ułatwiła mi zdobycie pracy w interesującej mnie branży.
Dzięki Krzyśkowi przeanalizowałam swoje mocne i słabe strony, uwierzyłam w siebie i swoje kompetencje.
Krzyśka dobra energia i pozytywne nastawienie podniosły mnie na duchu i zmotywowały do działania!
Od Krzysztofa uzyskałam między innymi pomoc w sprioretyzowaniu swoich celów zawodowych, czego efektem było między innymi to, że zobaczyłam więcej możliwości rozwoju.
Krzysztofa pozytywna energia, podejście dopasowane do mojej sytuacji i niezwykła wyrozumiałość sprawiły, że czułam się zrozumiana i wysłuchana.
Krzysiek uśmiadomił mi moje mocne strony, co przełożyło się na większą pewność w obszarze, w którym chciałabym się rozwijać.
Czasem wiemy, w czym jesteśmy dobrzy, ale nie mamy pomysłu, jak to wykorzystać biznesowo.
Krzysiek pomógł mi odkryć moje zalety i pokierował w odpowiednią stronę, co dało mi większą pewność siebie na rynku pracy.
Krzysztof pomógł mi zmapować moje zasoby w obszarze umiejętności i doświadczenia zawodowego, jak również wartości, którymi kieruje się w pracy, co znacząco ułatwiło mi określenie dalszej ścieżki mojej kariery.
Osobowościowo współpraca z Krzysztofem to czysta przyjemność; zaraża entuzjazmem i dobrą energią, a jego przemyślane pytania pozwalają otworzyć głowę na nowe możliwości.
Udało się.
Dostałam pracę!
Dziękuję za wszystko.
Zrobił Pan dla mnie bardzo dużo genialnej roboty.
ILE TO KOSZTUJE?
ZAPYTAJ!
6-tygodniowy program przebranżowienia do marketingu
Zainteresowany/ zainteresowana programem? Chcesz zapytać o cenę? Napisz do mnie lub umów na 15-minutową rozmowę na Google Meet
12 godzin indywidualnego mentoringu, konsultacji i warsztatów
2 godziny doradztwa kariery
✔ Określę Twoje predyspozycje i preferencje zawodowe.
✔ Wykonam audyt już posiadanych przez Ciebie zasobów w domenie wiedzy, umiejętności i kompetencji marketingowych.
✔ Określę i przeanalizuję Twoje unikalne mocne strony, wyróżniki, preferowane role w zespole, osobowość zawodową i inne cechy przydatne w marketingu z wykorzystaniem narzędzi i/ lub testów takich jak np. CliftonStrengths, StandOut, The VIA Character Strengths Survey, Koło satysfakcji z pracy i innych.
✔ Zapytam o wartości i potrzeby, które są dla Ciebie ważne w pracy.
6 godzin na konsultacje, opracowanie, feedback i poprawki do projektów do portfolio
✔ Sześć sesji konsultacji jeden na jeden trwających łącznie do 6 godzin.
✔ Opracowanie 2 projektów koncepcyjnych i jednego projektu dla klienta.
✔ Graficzne i merytoryczne opracowanie portfolio.
✔ Szkolenie z programu do projektowania graficznego Canva.
2 godziny na konsultacje i opracowanie CV
✔ Dwie sesje konsultacji jeden na jeden trwających łącznie do 2 godzin.
✔ Nieograniczone konsultacje mailowe w czasie wypracowywania CV.
✔ Opracowanie CV wg szablonu w Canvie oraz dostęp do darmowego konta Canva.
✔ Wzory wiadomości do rekruterów.
✔ Listy kontrolne, dzięki którym nic, co ważne, nie umknie Twojej uwadze.
✔ Ebook Profil na LinkedIn, który przyciąga rekruterów jak magnes.
✔ Mapa indywidualnego modelu biznesowego.
2 godziny na audyt i wdrożenie profilu na LinkedIn
✔ Dwie sesje konsultacji jeden na jeden trwających łącznie do 2 godzin.
✔ Audyt skuteczności profilu.
✔ Pełne wdrożenie zmian na koncie LinkedIn.
✔ Ebook Profil na LinkedIn, który przyciąga rekruterów jak magnes.
Pakiet dodatkowych bonusów
✔ Dostęp do dopasowanych kursów i szkoleń on-line budujących kluczowe umiejętności wymagane na wybranym stanowisku marketingowym na platformie Udemy i/ lub LinkedIn Learning i/ lub innych.
✔ Skrojony pod Ciebie plan rozwoju umiejętności jako marketera/ marketerki konkretnej specjalizacji.
✔ Dostęp do specjalistycznych narzędzi, programów i platform, pozwalający na ich praktyczne poznanie oraz opanowanie kluczowych umiejętności wymaganych na danym stanowisku marketingowym.
✔ Dostęp do biblioteczki książek marketingowych w wersji cyfrowej i papierowej.
DODATKOWE PYTANIA? ŚMIAŁO!
CHCESZ ZAMÓWIĆ USŁUGĘ PRZEBRANŻOWIENIA DO MARKETINGU?
WYPEŁNIJ FORMULARZ,
ODPOWIEM W TRYMIGA