POMOGĘ CI SKUTECZNIEJ WYRAZIĆ TO, KIM JUŻ JESTEŚ ORAZ DOTRZEĆ Z TWOIM PRZEKAZEM DO LUDZI, KTÓRZY CHCĄ CIĘ USŁYSZEĆ

W CZYM POMOŻE CI OPRACOWANIE MINI-STRATEGII W FORMIE DRAND DNA TWOJEJ MARKI OSOBISTEJ?
ZREALIZOWAĆ CELE ZAWODOWE I OSOBISTE, ZOBACZ JAKIE

Ułatwi rozwój Twojego biznesu

Pozwoli lepiej poznać innym Twoje supermocne

Ułatwi zbudowanie marki eksperta

Podbije Twoją reputację

Poprawi sprzedaż produktów

Uwiarygodni Twoją ekspertyzę

Poprzez publikowane przez Ciebie treści pozwoli dotrzeć do kontrahentów, kooperantów, partnerów biznesowych

Ułatwi zbudowanie sieci wartościowych kontaktów oraz pomoże Ci w pogłębieniu relacji

Poprawi Twoją widoczność w kluczowych dla promocji mediach i kanałach komunikacji

Utoruje drogę do lepszych, intratniejszych zleceń

ELEMENTY STRATEGII MARKI OSOBISTEJ,
KTÓRE WYPRACUJEMY W CZASIE WARSZTATÓW

W praktyce znajdziesz odpowiedź na takie pytania jak na przykład:

Ułatwi rozwój Twojego biznesu

Pozwoli lepiej poznać innym Twoje supermocne

Ułatwi zbudowanie marki eksperta

Podbije Twoją reputację

Poprawi sprzedaż produktów

Uwiarygodni Twoją ekspertyzę

Poprzez publikowane przez Ciebie treści pozwoli dotrzeć do kontrahentów, kooperantów, partnerów biznesowych

Ułatwi zbudowanie sieci wartościowych kontaktów oraz pomoże Ci w pogłębieniu relacji

Poprawi Twoją widoczność w kluczowych dla promocji mediach i kanałach komunikacji

Utoruje drogę do lepszych, intratniejszych zleceń

JAK W PRAKTYCE PRACUJEMY NAD STRATEGIĄ MARKI OSOBISTEJ?

W jaki modelu pracujemy?

W modelu iteracyjnym z wykorzystaniem metod projektowych.

Co to dla Ciebie oznacza? Że poszczególne części strategii są z Tobą na bieżąco konsultowane.

W jaki sposób? W formie warsztatów zdalnych, podczas których wspólnie wypracowujemy rozwiązania lub konsultujemy opracowany przeze mnie samodzielnie fragment strategii marki osobistej.

Jak w praktyce wyglądają warsztaty?

Przed spotkaniem – trwającym 60 minut – otrzymasz ode mnie jego krótką agendę lub cel/ zadanie, np. wyprowadzenie wniosków z wywiadów indywidualnych z Twoimi byłymi współpracownikami.

Łączymy się przez Google Meet lub Teams. Podczas warsztatów zdalnych omawiamy np. wyniki researchu i badań, konsultujemy opracowane przeze mnie samodzielnie części strategii lub wspólnie wypracowujemy rozwiązania/ wnioski.

Z jakich metod i narzędzi korzystamy?

Wykorzystujemy tu sprawdzone w boju i praktyce metody, podejścia, narzędzia, testy lub schematy postępowania, takie jak na przykład: persony, wywiad swobodny, mapy empatii, test Clifton StrengthsFinder, diagram czterech działań, mapę interesariuszy, ścieżkę klienta, metodę 5 Whys i tym podobne.

Na tej podstawie na bieżąco uzupełniam dokument strategii, do którego masz stały wgląd.

CO JESZCZE OTRZYMASZ?

Prezent 3

Szkolenie z Social sellingu na LinkedIn, które ułatwi Ci zbudowanie relacji, rozbudowę sieci kontaktów oraz zaangażowanie społeczności

Prezent 2

Szkolenie z programu Buffer (do obsługi mediów społecznościowych) i Canva (do projektowania graficznego na bazie estetycznych szablonów)

O MNIE

Od 14 lat buduję strategie marki i strategie komunikacji dla firm, produktów i osób
w oparciu o sprawdzone metody i modele takie jak np. Design thinking czy podejścia zwinne.

Byłem brand researcherem i brand plannerem w agencji brandingu strategicznego, pracowałem w Allegro dla marki Ceneo jako specjalista ds. marketingu i employer brandingu. Od 6 lat działam pod własną marką pracując dla soloprzedsiębiorców oraz małych i średnich firm.

Więcej o moim doświadczeniu przeczytasz na tej stronie lub bezpośrednio na LinkedIn.

JAKIE JEST MOJE DOŚWIADCZENIE
W STRATEGII MARKI I MARKETINGU?

Lat doświadczenia w marketingu, strategii marki ORAZ MODELU BIZNESOWYM

GODZIN PRACY NAD KOMUNIKACJĄ DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH I MAREK OSOBISTYCH

ZREALIZOWANYCH STRATEGII I KONSULTACJI STRATEGICZNYCH DLA MAREK OSOBISTYCH

NAJCZĘSTSZE PYTANIA
I ODPOWIEDZI

Ile trwa praca nad strategią marki osobistej?

Zwykle między od 4 do 6 tygodni.

Jak wygląda praca nad strategią?

Łączymy się przez Google Meet lub Teams. Omawiamy np. wyniki researchu i badań, konsultujemy opracowane przeze mnie samodzielnie części strategii lub wspólnie wypracowujemy rozwiązania i wnioski.

Wykorzystujemy tu sprawdzone w boju i praktyce metody, podejścia, narzędzia, testy lub schematy postępowania, takie jak na przykład: persony, wywiad indywidualny pogłębiony, mapa empatii, test Clifton StrengthsFinder, diagram czterech działań, mapa interesariuszy, ścieżka klienta, pięć razy dlaczego i tym podobne.

Na tej podstawie na bieżąco uzupełniamy dokument strategii.

Co dokładnie otrzymam? Jaki będzie efekt?

Otrzymasz dokument strategii marki, który pomoże Ci zrealizować postawione w niej cele, na przykład:

✓ zwiększyć świadomość Twojej marki (w specjalizacji X) pod pozyskanie klientów Y.

✓ wypozycjonować Cię jako eksperta w temacie X, aby móc drożej sprzedawać swoje usługi.

✓ zwiększyć znajomość Twojej marki w grupie docelowej Y, aby zbudować lojalną społeczność (pod sprzedaż produktów cyfrowych),

✓ podbić reputację Twojej marki z wykorzystaniem strategii księżyca (np. poprzez współprace z markami o uznanej reputacji).

Jeśli chcesz popracować nad strategią marki osobistej, ale nie jesteś pewny, czy Twój cel się do tego nadaje, zamów bezpłatną konsultację na Google Meet.

Czy sama strategia wystarczy?

Sama strategia odpowie na wiele pytań, w tym: co?, jak?, w jaki sposób?, dla kogo?, z kim?, gdzie?, dlaczego? i po co?

Kluczowym zadaniem będzie bieżące wprowadzenie zapisów strategii marki osobistej w życie, poprzez np. tworzenie i promocję treści, budowanie relacji z odbiorcami, zabieranie głosu w dyskusji, zawieranie partnerstw i sojuszy, działania z interesariuszami itp.

Pomogą Ci w tym dodatkowe bonusy, które otrzymasz w cenie strategii – szkolenie z obsługi programu Buffer i Canva oraz szkolenie z Social sellingu na LinkedInkliknij, aby poznać szczegóły.

W jaki sposób pracujemy?

Pracujemy w modelu iteracyjnym z wykorzystaniem metod projektowych.

Co to dla Ciebie oznacza? Że poszczególne części strategii są z Tobą na bieżąco konsultowane.

W jaki sposób? Najczęściej w formie warsztatów zdalnych, podczas których wspólnie wypracowujemy rozwiązania lub konsultujemy opracowany przeze mnie samodzielnie fragment strategii.

Jakie są moje zadania?

Strategia powstaje jako efekt Twojej i mojej współpracy.

W czasie jej wypracowywania czeka nas ok. 4-6 spotkań zdalnych, do części z nich będziesz musiał się przygotować, np. odrobić pracę domową: zebrać referencje/ opinie od byłych/ obecnych pracodawców/ współpracowników/ partnerów biznesowych, wykonać testy/ ćwiczenia, przemyśleć zaproponowane rozwiązania, dokonać selekcji w oparciu o pogłębioną refleksję lub wybrane narzędzie, w praktyce wypróbować jakieś rozwiązanie (aby zweryfikować np. na ile przychodzi Ci one z łatwością, pasuje do Ciebie) i tym podobne.

Co zawiera strategia?

Tutaj znajdziesz typowy spis treści strategii.

Pamiętaj, że zakres strategii marki osobistej jest każdorazowo dopasowywany do celu, i nie ma dwóch takich samych strategii marki osobistej.

Kiedy mogę liczyć na pierwsze efekty?

Wszystko zależy od celu, pod który strategia marki osobistej jest profilowana.

Elementem strategii jest harmonogram, w którym znajdziesz zdefiniowane kluczowe kroki/ zadania oraz kamienie milowe – to one będą miernikiem Twoich postępów.

ZOBACZ OPINIE OSÓB, DLA KTÓRYCH OPRACOWAŁEM STRATEGIE MARKI OSOBISTEJ

Lubię pracować z Krzysztofem, bo jest niezwykle cierpliwy i otwarty na sugestie.

Uważam też, że oddanie Krzysztofowi opracowania strategii marki osobistej było dobrym pomysłem.

Bardzo cenię Krzysztofa za zaangażowanie i energię, a także za coś, co można by określić „mobilizowaniem do odważnych pomysłów”.

Krzysztof jest nie tylko autorem strategii marki i projektantem elementów graficznych, ale wręcz managerem marki.

Zobacz case study wykonanej strategii marki osobistej

Maja Lose
Trenerka biznesu, konsultantka, job-coach

Przez cały proces tworzenia strategii marki osobistej czułem, że Krzysztof w pełni bierze odpowiedzialność za proces projektowy.

Czułem, że jest równie ciekawy tego, co razem wypracujemy, jak ja sam.

Poza efektem w postaci strategii, z której teraz korzystam tworząc swoją stronę www i ofertę, sesje z Krzysztofem pomagały mi lepiej zrozumieć to, kim jestem i co chcę dawać światu – w bardzo dosłownym znaczeniu.

Nasze spotkanie były dla mnie też pracą nad sobą. Czułem się głęboko szanowany i wspierany.

Zobacz case study wykonanej strategii marki osobistej

Kasper Lemiesz
Edukator, nauczyciel, trener, aktywista

Krzysztof idealnie wyczuwa potrzeby klienta i dzięki jego analitycznym umiejętnościom dokładnie określa profil marki.

Ma ogromną wiedzę i doświadczenie, słucha, dopytuje.

Takie podejście sprawia, że masz wrażenie, że to właśnie twoja marka jest dla niego najważniejsza.

Zdecydowanie polecam!

Zobacz case study wykonanej strategii marki osobistej

Magdalena Krygiel-Bartoszewicz
Nauczycielka j. angielskiego, tłumaczka, coach

Bardzo się cieszę, że mogłam współpracować z Krzyśkiem nad strategią marki osobistej.

Krzysiek to osoba bardzo profesjonalna, uważna na potrzeby klienta, pracująca bardzo kreatywnie, otwarcie, ż dużą uważnością na to, czego potrzebuje klient oraz jakie jest jego środowisko.

Krzysiek to również wielka dawka energii, poczucia humoru i nietuzinkowych rozwiązań.

Współpracę z Krzyśkiem mogę polecić naprawdę każdemu.

Zobacz case study wykonanej strategii marki osobistej

Agnieszka Ochnik
trenerka biznesu, konsultantka, facylitatorka

ZOBACZ PORTFOLIO
ZREALIZOWANYCH
STRATEGII MAREK OSOBISTYCH

Maja Lose

Pomogłem Mai wypracować strategię marki osobistej obejmującą m.in.: segmenty grup docelowych (w tym odbiorców biznesowych), wartości marki, kluczowe skojarzenia z marką, pozycjonowanie oraz osobowość i archetypy marki, kanały komunikacji i promocji sprzedaży, tematy i formaty komunikacji, styl języka marki oraz story marki.

Kasper Lemiesz

Pomogłem Kasprowi pogłębić zrozumienie ukrytych potrzeb jego klientów i interesariuszy, uporządkować listę usług, dopracować trafiające w sedno korzyści i propozycje wartości oraz opracować wyróżniającą komunikację jego marki osobistej (obejmującą m.in.: uporządkowaną listę usług, media komunikacji i promocji, styl języka marki oraz tematy i formaty komunikacji).

Magdalena Krygiel-Bartoszewicz

Pomogłem Magdalenie uporządkować grupy docelowe oraz podbić propozycję wartości i wyróżniki marki, akcentując korzyści oraz unikalność jej metody nauki języka, podejścia i stylu pracy.

Alicja Kubacka

Pomogłem Alicji uporządkować wizerunek jej marki, podkreślić korzyści, w tym jej magnetyczną osobowość, opracować trafną obietnicę marki oraz przygotować ofertę dopasowaną do problemów i przeszkód oraz pragnień i potrzeb klientek.

Agnieszka Ochnik

Pomogłem Agnieszce odnaleźć wyróżniki jej marki oraz atrakcyjnie je wyrazić opracowując angażującą komunikację, m.in. poprzez cykle postów oraz tematy i formaty komunikacji budujące zaufanie i sympatię do marki oraz ułatwiające dotarcie do decydentów.

Więcej przykładów

Zobacz portfolio zrealizowanych strategii marek i komunikacji marek przez moją agencję – Ever for Brands.

DODATKOWE PYTANIA? ŚMIAŁO!
CHCESZ ZAMÓWIĆ KONSULTACJE? PUŚĆ MAILA, ODPOWIEM W TRYMIGA

Jak wygląda sytuacja?

Zgoda na przetwarzanie danych