Pracujesz nad marką osobistą? Chcesz zdobyć uwagę rekruterów lub zostać zauważonym na zatłoczonym rynku ekspertów?

Pytania, które znajdziesz poniżej, ułatwią Ci przejście pierwszego etapu projektowania marki osobistej oraz są dobrym punktem wyjścia do dalszych strategicznych rozkmin.

Dzięki nim łatwiej rozpoznasz swoje zasoby – talenty, mocne strony, umiejętności – zapytasz o wartości, misję i wizję, oddziaływanie i wpływ oraz to, co daje spełnienie i pcha Cię do przodu.

Pytania, które tu zebrałem, pochodzą wprost lub są zredagowaną wersją oryginalnych pytań pojawiających się w rekomendowanych u dołu źródłach.


Marka osobista. 8 pytań o Twoją teraźniejszość, umiejętności, kompetencje, role społeczne i zawodowe

Marka osobista. 8 pytań o Twoją teraźniejszość, umiejętności, kompetencje, role społeczne i zawodowe.
Bez którego spośród aktualnych zajęć byłoby Ci najtrudniej żyć?
Zapisz pięć najważniejszych mocnych stron swojej osobowości, które już teraz często wykorzystujesz. To pytanie będzie pomocne do zdianozowania zasobów marki osobistej.


Marka osobista – 6 pytań o Twoje talenty, mocne strony, potencjał, umiejętności, osiągnięcia, pasje i zajawki

Marka osobista - 6 pytań o Twoje talenty, mocne strony, potencjał, umiejętności, osiągnięcia, pasje i zajawki.


Marka osobista. 6 pytań o Twój żywioł, motywację, efektywność osobistą, oddziaływanie, emocje, energię życiową

Marka osobista. 6 pytań o Twój żywioł, motywację, efektywność osobistą, oddziaływanie, emocje, energię życiową.


8 pytań o Twoją misję, wizję, wartości, wkład i spuściznę – kluczowych z punktu widzenia marki osobistej

pytań o Twoją misję, wizję, wartości, wkład i spuściznę - kluczowych z punktu widzenia marki osobistej.


6 pytań o to, co daje Ci przyjemność, poczucie dumy oraz zadowolenie i spełnienie

Marka osobista. 6 pytań o to, co daje Ci przyjemność, poczucie dumy oraz zadowolenie i spełnienie.


Pobierz w formacie PDF


Marka osobista. Dodatkowe źródła

Tony Stoltzfus, „Sztuka zadawania pytań w coachingu. Jak opanować najważniejszą umiejętność coacha?”, Wrocław 2012.

Tim Clark, Alexander Osterwalder i in., „Model biznesowy TY”, Gliwice 2016.

Simon Sinek, David Mead, Peter Docker, „Znajdź swoje dlaczego. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji”, Gliwice 2018.

Źróda grafik

Na licencji Creative Commons Zero od Pexels.com.

Strona 1 —  Andrea Piacquadio, 3Helena Lopes, 12Jonathan Borba, 19Sunsetoned, 26Karolina Grabowska, 35 —  Andrea Piacquadio.