Pracujesz nad marką osobistą? Chcesz zdobyć uwagę rekruterów lub zostać zauważonym na zatłoczonym rynku ekspertów?
Pytania, które znajdziesz poniżej, ułatwią Ci przejście pierwszego etapu projektowania marki osobistej oraz są dobrym punktem wyjścia do dalszych strategicznych rozkmin.
Dzięki nim łatwiej rozpoznasz swoje zasoby – talenty, mocne strony, umiejętności – zapytasz o wartości, misję i wizję, oddziaływanie i wpływ oraz to, co daje spełnienie i pcha Cię do przodu.
Pytania, które tu zebrałem, pochodzą wprost lub są zredagowaną wersją oryginalnych pytań pojawiających się w rekomendowanych u dołu źródłach.
Marka osobista. 8 pytań o Twoją teraźniejszość, umiejętności, kompetencje, role społeczne i zawodowe
Marka osobista – 6 pytań o Twoje talenty, mocne strony, potencjał, umiejętności, osiągnięcia, pasje i zajawki
Marka osobista. 6 pytań o Twój żywioł, motywację, efektywność osobistą, oddziaływanie, emocje, energię życiową
8 pytań o Twoją misję, wizję, wartości, wkład i spuściznę – kluczowych z punktu widzenia marki osobistej
6 pytań o to, co daje Ci przyjemność, poczucie dumy oraz zadowolenie i spełnienie
Pobierz w formacie PDF
Marka osobista. Dodatkowe źródła
Tony Stoltzfus, „Sztuka zadawania pytań w coachingu. Jak opanować najważniejszą umiejętność coacha?”, Wrocław 2012.
Tim Clark, Alexander Osterwalder i in., „Model biznesowy TY”, Gliwice 2016.
Simon Sinek, David Mead, Peter Docker, „Znajdź swoje dlaczego. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji”, Gliwice 2018.
Źróda grafik
Na licencji Creative Commons Zero od Pexels.com.
Strona 1 — Andrea Piacquadio, 3 — Helena Lopes, 12 — Jonathan Borba, 19 — Sunsetoned, 26 — Karolina Grabowska, 35 — Andrea Piacquadio.
Masz pytania? Śmiało!
Jeśli jesteś zainteresowany/ zainteresowana przygotowaniem strategii marki osobistej, więcej na ten temat znajdziesz tutaj – https://bebright.pl/strategia-marki-osobistej.