Dowiedz się, jak szukać pracy na LinkedIn i… skutecznie ją znaleźć

Dla kogo jest LinkedIn up?

Specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, jak również studentów
i absolwentów
poszukujących pracy
lub przygotowujących się do jej zmiany

Profesjonalistów chcących podbić swoją markę osobistą, aby łatwiej dotrzeć do rekruterów poszukujących niszowego, specjalistycznego doświadczenia i umiejętności

0

Osób z niewielkim doświadczeniem chcących zbudować wiarygodność swojej ekspertyzy (umiejętności, kompetencji, wiedzy), by z czasem zyskać kapitał marki osobistej i szansę na lepszą pracę

W czym pomoże Ci LinkedIn?

Ułatwi znalezienie dopasowanej do Ciebie pracy

Utoruje drogę do lepszych, intratniejszych ofert pracy

Ułatwi zbudowanie marki eksperta

Uwiarygodni Twoją ekspertyzę

Ułatwi zdobycie wiedzy o firmie, w której zamierzasz pracować – jej sposobie pracy, kulturze organizacyjnej i warunkach zatrudnienia

Poprzez publikowane przez Ciebie treści pozwoli dotrzeć do rekruterów, szefów działów lub osób mogących Cię im polecić

Ułatwi zbudowanie sieci wartościowych kontaktów – pogłębić relacje i ocieplić kontakty

Pomoże zdobyć rekomendacje i polecenia, tym samym zbuduję lub podbije Twoją wiarygodność

Pozwoli lepiej poznać Twoje supermocne oraz podbuduje Twoją markę osobistą

Dzięki obserwowaniu interesujących Cię firm i osób jako pierwszy dowiesz się o rekrutacji na stanowisko, o które się starasz

Poprawi Twoją widoczność na LinkedIn

Pozwoli zaprezentować Twoje talenty, osiągnięcia, sukcesy, podejście do zadań, sposób myślenia… i wszystko, co może mieć znaczenie dla rozważania Twojej kandydatury

LinkedIn up to cykl trzech warsztatów projektowych on-line, w trakcie których

Opracujesz nagłówek akcentujący wyróżnik Twojej marki osobistej

Doprecyzujesz cel zawodowy, w oparciu o który zbudujemy atrakcyjny dla pracodawców profil osobowy

Rozpoznasz i zaakcentujesz wyróżniki swojej oferty

Rozpoznasz i zaakcentujesz wyróżniki swojej oferty (jako pracownika) oraz marki osobistej (jako eksperta)

Dowiesz się, jak szukać pracy na LinkedIn. Zredagujesz profil pod rekruterów, akcentując swoją ekspertyzę

Dowiesz się, jak szukać pracy na LinkedIn. Zredagujesz profil pod rekruterów, akcentując swoją ekspertyzę, punkty wyróżnienia oraz oferowane korzyści.

Opracujesz nagłówek akcentujący wyróżnik Twojej marki osobistej

Opracujesz nagłówek (akcentujący wyróżnik Twojej marki osobistej), podsumowanie zawodowe (podkreślające Twoje sukcesy), szczegółowo opiszesz wcześniejsze doświadczenie (profilując zakres obowiązków/ zadania pod stanowisko, o które się starasz), wykształcenie i umiejętności (używając słów kluczowych, które pozwolą wyszukiwarce dobrze zaindeksować Twój profil oraz ułatwią znalezienie Cię przez rekruterów)

Ustawisz publiczną widoczność profilu, wstawisz zdjęcie profilowe i zdjęcie tła (z opisem, który podkreśli Twój wyróżnik), zaimportujesz kontakty, skrócisz adres URL oraz włączysz tzw. tryb autora/ twórcy

W praktyce przećwiczysz korzystanie z wyszukiwarki - dowiesz się, jak szukać pracy na LinkedIn w praktyce

W praktyce przećwiczymy korzystanie z wyszukiwarki (ofert pracy, osób, publikacji i firm); podpowiem Ci, jak korzystać z operatorów logicznych, by między innymi łatwiej docierać do osób decyzyjnych (np. szefów zespołów, rekruterów), informacji o firmie i innych

Pozyskasz rekomendacje od poprzednich pracodawców oraz osób, które znają i cenią jakość Twojej pracy

Pozyskasz rekomendacje od poprzednich pracodawców oraz osób, które znają i cenią jakość Twojej pracy, które podbiją Twoją wiarygodność jako dobrego pracownika

Otrzymasz wzory wiadomości, które ułatwią Ci  pozyskanie potwierdzeń Twoich umiejętności

Otrzymasz wzory wiadomości, które zwiększą szansę na pozyskanie potwierdzeń Twoich umiejętności, referencji i recenzji oraz poleceń od poprzednich pracodawców, współpracowników, kooperantów i partnerów, jak również pod moim okiem napiszesz kilka spersonalizowanych wiadomość do rekruterów

Przygotujemy opis ważniejszych projektów, które potwierdzą Twoje umiejętności, kompetencje i doświadczenie

Przygotujemy opis ważniejszych projektów, które potwierdzą Twoje umiejętności, kompetencje i doświadczenie. Opis uzupełnimy o media, np. zdjęcia lub grafiki, które będą naocznym, wizualnym dowodem poświadczającym Twoje słowa

Z pomocą narzędzi content marketingowych wskażę Ci kilkadziesiąt tematów i formatów komunikacji (w obszarze Twojej specjalizacji oraz poszukiwanej pracy). To na ich podstawie opracujesz treści (np. krótkie posty lub artykuły), które – w perspektywie czasu – zbudują zasięgi, ułatwią dotarcie do rekruterów, zwiększą rozpoznawalność Twojej marki oraz uwiarygodnią Cię jako eksperta

Omówimy działania z zakresu marketingu treści, które ułatwią Ci dotarcie z Twoimi eksperckimi treściami; powiem, jak promować treści, co robić, a czego nie robić na LinkedIn oraz skąd brać dodatkowe pomysły na tematy komunikacji

Zarekomenduje Ci dodatkowe działania, które zwiększą Twoją atrakcyjność jako pracownika, odróżnią Cię od konkurencji oraz wypozycjonują jako branżowego eksperta

Krótko omówię i pokażę w praktyce narzędzia i źródła pomocne w działaniach na LinkedIn, np. Canvę, Pexels, Unsplash

Krótko omówię i pokażę w praktyce narzędzia/ źródła pomocne w działaniach na LinkedIn, np. Canvę, Pexels, Unsplash, Smartmockups, Logios, Answer the Public, Google Trends, Google Alerts

Polecę Ci ekspertów, od których będziesz mógł czerpać zweryfikowaną wiedzę na temat tego, jak szukać pracy na LinkedIn

Polecę ekspertów od LinkedIn, od których będziesz mógł czerpać zweryfikowaną wiedzę o wykorzystaniu LinkedIn w aktywnym poszukiwaniu pracy

Poznasz listę codziennych rutyn, których wdrożenie pozwoli Ci skutecznie rozbudować sieć wartościowych kontaktów

Poznasz listę codziennych rutyn, których wdrożenie pozwoli Ci skutecznie rozbudować sieć wartościowych kontaktów, zwiększać zasięgi i siłę Twojej marki osobistej

Co jeszcze otrzymasz?

Prezent 1

Poradnik o aktywnym poszukiwaniu pracy oraz budowaniu marki osobistej eksperta

Prezent 2

Mapę indywidualnego modelu biznesowego wraz z przykładami, która ułatwi Ci zaplanowanie ścieżki kariery/ rozwoju

Prezent 3

Dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku

Kilka pytań, na które odpowiesz w czasie warsztatów, by przygotować skuteczny profil oraz dowiedzieć się, jak szukać pracy na LinkedIn

Co i kto może uwiarygodnić Cię w oczach rekrutera/ szefa? W jaki dokładnie sposób?

Co będzie Twoim więcej; co dasz ekstra ponad to, co wynika z obowiązków i zadań (z ogłoszenia)?

Jakie posiadane przez Ciebie umiejętności (twarde i miękkie) warto podkreślić?

Jak możesz je pokazać (a nie tylko o nich opowiedzieć), aby były oczywiste i nie do podważenia?

Jakie obietnice możesz złożyć, za którymi stoją konkretne osiągnięcia, rezultaty, efekty i wyniki
(np. z pracy u poprzedniego pracodawcy lub projektów własnych)?

Po czym, wg jakich kryteriów, rekruter będzie oceniał Twoją kandydaturę? Jakie sekcje profilu na LinkedIn są z nimi powiązane?

Co odróżni Cię od innych kandydatów (posiadających podobne doświadczenie)?

Jak szukać pracy na LinkedIn, nie tracąc czasu na nieskuteczne działania oraz pozyskać uwagę osób kluczowych
(rekruterów, szefów działów, właścicieli rekrutacji, decydentów)?

O mnie

Pomagam profesjonalistom oraz studentom i absolwentom w planowaniu kariery,
rozwoju zawodowym oraz w aktywnym poszukiwaniu pracy.

Od 8 lat uczę, jak planować i budować karierę z wykorzystaniem marki osobistej na bazie posiadanych talentów w oparciu o wewnętrzną motywację i wartości oraz jak szukać pracy na LinkedIn.

Więcej o moim doświadczeniu przeczytasz na tej stronie lub bezpośrednio na LinkedIn.

A jak wygląda moje doświadczenie w temacie?

Godzin doświadczenia w projektowaniu komunikacji

Doświadczenia w praktycznym employer brandingu

Uczestników warsztatów dot. projektowania marki osobistej

Najczęstsze pytania
i odpowiedzi

Czym zakończą się warsztaty?

Kompleksowo uzupełnionym oraz profesjonalnie przygotowanym profilem na LinkedIn, skrojonym pod pozyskanie pracy.

Nauczę Cię, w jaki sposób skutecznie i etycznie pozyskiwać kontakty, budować relacje, efektywnie szukać dopasowanych do Ciebie ofert pracy; jak docierać do osób decyzyjnych, budować wizerunek eksperta, włączać społeczność do promocji tworzonych przez Ciebie treści.

W czasie warsztatów uzupełnisz najważniejsze z punktu widzenia rekrutacji sekcje profilu, takie jak między innymi: doświadczenie, wykształcenie, umiejętności, ukończone kursy i szkolenia, zrealizowane projekty, znajomość języków obcych i inne.

Pełnym program warsztatów znajdziesz tutaj.

Ile trwają warsztaty?

3 godziny.

To cykl trzech spotkań zdalnych trwających po 60 minut każde.

Jak w praktyce wyglądają warsztaty?

Warsztaty składają się z trzech spotkań. Każde z nich trwa 60 minut.

Spotykamy się na Google Meet lub Teams.

Pracujemy warsztatowo – omawiamy, tworzymy i edytujemy kolejne części profilu oraz prowadzimy działania pozyskujące obserwujących i/ lub kontakty, budujące wizerunek eksperta oraz ułatwiające dotarcie do kluczowych odbiorców i interesariuszy.

Każdą sesję (a czasami jej część) kończymy informacją zwrotną oraz drobnym zadaniem, którego celem jest przećwiczenie i utrwalenie umiejętności oraz zweryfikowanie jej opanowania w praktyce. Wszystko po to, abyś już po warsztatach, nie tylko wiedział, co należy robić, ale też jak należy to robić.

Czy musze mieć wersję płatną LinkedIn?

Absolutnie nie.

Wersja bezpłatna zawiera wszystko, co niezbędne, aby prowadzić skuteczne działania na LinkedIn, pozwalające nam przeszukiwać bazę ogłoszeń o pracę, pozyskiwać informacje o pracodawcach oraz budować profesjonalny wizerunek eksperta.

Co konkretnie zrobimy podczas warsztatów?

Pełny program warsztatów znajdziesz tutaj.

Masz dodatkowe pytanie? Chcesz o coś dopytać? Napisz do mnie.

Spotykamy się indywidualnie, czy w grupie?

Pracujemy indywidualnie – jeden na jeden.

Taka forma pozwala mi skupić się w 100% na Twoim celu oraz przygotować dokładnie skrojone pod niego (i Ciebie) rozwiązania.

Na czym polega profilowanie profilu na LinkedIn?

Profilowanie profilu polega na akcentowaniu treści dopasowanych do branży i stanowiska, o które się starasz oraz prowadzeniu aktywności, które budują zaufanie wokół Twojej ekspertyzy oraz przyciągają właściwe osoby – np. rekruterów, szefów zespołów/ działów i inne osoby decydujące o zatrudnieniu w interesującej Cię branży.

Czy profil na LinkedIn wystarczy, by znaleźć pracę?

Samo uzupełnienie profilu – choćby wykonane perfekcyjnie – nie wystarczy.

Aby profil spełniał swoje zadanie – czyli przyciągał do Ciebie właściwe osoby oraz budował wizerunek kompetentnego profesjonalisty – musisz aktywnie rozbudowywać swoją sieć kontaktów, dzielić się wiedzą oraz zabierać głos w dyskusji (na tematy związane z Twoją ekspertyzą).

Wszystkie te działania omówimy oraz w praktyce przećwiczmy w czasie warsztatów.

Zobacz opinie osób, które szkoliłem z LinkedIn

Alicja Kubacka

W czym konkretnie pomogłem?

Pomogłeś mi zrozumieć skuteczność LinkedIn jako narzędzia, które może pomóc w zbudowaniu silnej marki osobistej.

W czasie warsztatów mogłam w praktyce przećwiczyć korzystanie z wyszukiwarki ułatwiającej dotarcie do osób decyzyjnych i firm.

Omówiłeś także działania z zakresu marketingu treści, ułatwiające pozyskanie uwagi innych użytkowników oraz skojarzenie naszego imienia i nazwiska ze specjalizacją lub branżowym wyróżnikiem.

Przekazałeś mi także wiele porad ułatwiających zbudowanie sieci kontaktów i zwiększających zasięgi publikowanych treści.

Profil Alicji na LinkedIn

Izabela Kraśnicka

W czym konkretnie pomogłem?

Pomogłeś mi uporządkować wizję tego, co mogę zdziałać na LinkedIn.

Wyjaśniłeś najważniejsze działania, które poprzez budowanie wartościowych relacji, tworzenie i publikowanie angażującego społeczność kontentu oraz włączanie się w dyskusję kreują zaufanie, sympatię i lojalność, a przez to… rozpoznawalność marki osobistej.

Warsztaty były rzeczowe, na temat, z dużym wyczuciem niełatwej branży i moich celów.

Była to miła, a jednocześnie skuteczna współpraca.

Zmotywowałeś mnie także do działań, których sama – bez tego impulsu – pewnie bym się nie podjęła.

Profil Izabeli na LinkedIn

Zainteresowany warsztatami, jak skutecznie szukać pracy na Linkedin?

Zgoda na przetwarzanie danych