Pełny zakres
mojego
doświadczenia
Pełny zakres mojego doświadczenia jako trenera, wykładowcy, stratega marki i tutora
Ever for Brands // właściciel, strateg marki // 2016 — teraz
Zakres działań w ramach Ever for Brands:
▪ Strategie marki osobistej
▪ Strategie marki i marketingu
▪ Strategie komunikacji marki
▪ Przygotowanie do franczyzy marki
▪ Konsulting marki
▪ Warsztaty i szkolenia z zakresu marki, marketingu, modelu biznesowego, design thinking, projektowania propozycji wartości oraz projektowania usług i doświadczeń
▪ Projektowanie usług i doświadczeń
▪ Badania: desk research, indywidualne wywiady pogłębione
Ważniejsi klienci:
▪ Uniwersytet Wrocławski
▪ Niezależne Zrzeszenie Studentów
▪ Ceneo
▪ Velociti
▪ Uniwersytet Ekonomiczny
▪ Allegro
▪ Wyższe Szkoły Bankowe
▪ WSH
▪ Brait
▪ Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości
Uniwersytet Wrocławski // współpracownik, nauczyciel akademicki // 2016 — 2021 // KLIKNIJ, by rozwinąć
Prowadzenie zajęć dla studentów dziennych i zaocznych, studiów licencjackich i magisterskich na kierunku Komunikacja wizerunkowa na Wydziale Filologicznym w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Prowadzone przedmioty:
▪ Warsztaty przygotowania i prezentacji projektu/ portfolio (2016/17, 2017/18, 2018/19)
▪ Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy w sektorze usług kreatywnych (2021/22)
▪ Employer branding/ marka pracodawcy (2016/17, 2017/18, 2021/22)
▪ Projekty e-commerce (2016/17, 2017/18, 2018/19, 2019/20, 2020/21),
▪ Strategia marki (2016/17, 2017/18, 2018/19)
▪ Strategia i zarządzanie marką (2019/20)
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu // wykładowca // 2015 — teraz // KLIKNIJ, by rozwinąć
Prowadzenie zajęć dla studentów studiów podyplomowych Zarządzanie Projektami Ecommerce (edycja 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7) oraz Projekty Ecommerce (edycja 8) na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Prowadzone przedmioty:
▪ Strategia marki (edycja 2, 3, 4, 5 i 8)
▪ Strategia marketingowa i dobór narzędzi komunikacji (edycja 4)
▪ Content marketing (edycja 5)
▪ Projekty e-commerce – case study (edycja 1)
▪ Przygotowanie projektu uruchomienia sklepu internetowego (edycja 2)
▪ Model biznesowy e-commerce (edycja 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8)
▪ Zarządzanie lojalnością klienta (edycja 3)
▪ Seminarium dyplomowe/ konsultacje projektów (edycja 3, 4, 5, 6, 7 i 8)
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu // wykładowca // 2016 — teraz // KLIKNIJ, by rozwinąć
Prowadzenie zajęć dla studentów studiów podyplomowych Nowoczesny marketing w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu
Prowadzone przedmioty:
▪ Analizy marketingowe (2016)
▪ Strategie marketingowe (2016)
▪ Projektowanie strategii e-marketingowych (2022 oraz 2023)
Biuro Karier Uniwersytetu Wrocławskiego // mentor // 2020 // KLIKNIJ, by rozwinąć
Wsparcie mentorskie w ramach Programu Mentoringowego dla Studentów UWr (9 edycja), prowadzonego przez Biuro Karier Uniwersytetu Wrocławskiego
Zakres współpracy:
▪ Indywidualne sesje tutorskie i mentorskie wypracowujące między innymi misję/ wizję i cele zawodowe
▪ Doradztwo zawodowe
▪ Wsparcie w rozwoju umiejętności
Brait // kierownik dydaktyczny, trener umiejętność, tutor // 2010 — 2015 // KLIKNIJ, by rozwinąć
Zakres działań:
▪ Prowadzenie tutoringu rozwojowego (dla uczniów szkół ponadpodstawowych)
▪ Prowadzenie zajęć z języka polskiego
▪ Prowadzenie treningów kreatywności i twórczości, zajęć z planowania nauki i strategii uczenia się
▪ Prowadzenie szkoleń dla nauczycieli z metod i technik pracy z uczniem oraz efektywnego uczenia i nauczania
▪ Opieka metodyczna
▪ Opracowywanie programów edukacyjnych (wraz ze szczegółowymi scenariuszami zajęć) dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, między innymi zajęć Nocy odkrywców (5 edycji), Innova Kids (6 edycji), TheConstruction (2 edycje), Półkolonii fabularnych (15 edycji), Wesołej matematyki (2 edycje) oraz Treningu efektywnego uczenia się (10 edycji)
Allegro/ Ceneo // Specjalista ds. Marketingu i Employer Brandingu // 2014 — 2016 // KLIKNIJ, by rozwinąć
Zakres działań:
▪ Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz i do wewnątrz organizacji
▪ Opracowywanie scenariuszy, planów i taktyk kampanii i działań na podstawie strategii employer brandingowej
▪ Prowadzenie komunikacji wewnętrznej
▪ Współpraca z instytucjami typu biura karier
▪ Inicjowanie współpracy z kołami naukowymi, organizacjami oraz stowarzyszeniami studenckimi
▪ Organizowanie wydarzeń na uczelniach, np. dni pracodawcy, eventów dedykowanych
▪ Przygotowywanie aplikacji/ wniosków stażowych
▪ Reprezentowanie Ceneo.pl na targach pracy i wydarzeniach branżowych
▪ Organizowanie wewnętrznych wydarzeń firmowych, np. imprez i wyjazdów integracyjnych
▪ Wspieranie działu HR w działaniach z pogranicza rekrutacji i budowania wizerunku
Metamorphosis Brand Communications // Brand Planner // 2009 // KLIKNIJ, by rozwinąć
Zakres działań:
▪ Współtworzenie konceptów kreatywnych i strategii komunikacji dla marek
▪ Opracowywanie założeń i kierunków linii graficznej oraz konceptów inicjujących tożsamość graficzną (we współpracy z grafikami)
▪ Koordynowanie projektów opracowywania logo oraz systemów identyfikacji wizualnej marek terytorialnych (oraz ich produktów) m.in. dla Koszalina, Sieradza i Puław
▪ Prowadzenie analiz desk research
▪ Koordynacja współpracy z klientami
▪ Koordynowanie pracy grafików (zespołu ds. marek terytorialnych)
▪ Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów agencji
▪ Prezentacja wypracowanych rozwiązań agencji dla zespołów i przedstawicieli miast i regionów
Metamorphosis Brand Communications // Brand Researcher // 2008 — 2009 // KLIKNIJ, by rozwinąć
Zakres działań:
▪ Pozyskiwanie informacji dla zespołu strategii marki
▪ Weryfikacja informacji i źródeł, w tym również deep web
▪ Korekta i redakcja tekstów (strategii, dokumentów analitycznych i innych)
▪ Opracowywanie tekstów ofert i prezentacji
▪ Wyszukiwanie informacji o przetargach oraz przygotowywanie ofert przetargowych w postępowaniach publicznych
▪ Wyszukiwanie partnerów biznesowych oraz potencjalnych kluczowych klientów pod dalsze działania akwizycyjne
▪ Przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji cenowych
Certyfikaty poświadczające kompetencje i umiejętności
Certyfikat Tutorski // 1. stopień
80 godz. szkoleń i warsztatów i 40 godz. własnej praktyki tutorskiej
Fundacja Kolegium Tutorów
2011 — 2012
Certyfikat Tutora // 1. stopień
64 godz. szkoleń i warsztatów
Collegium Wratislaviense
2012
Certyfikat Praktyka Tutoringu // 2. stopień
32 godz. szkoleniowe i 4 godz. superwizji tutorskiej
Collegium Wratislaviense
2013 — 2014
Certyfikat Moderatora Design Thinking
40 godz. warsztatów
Design Thinking Institute
2015
Certyfikat Projektowanie Strategii Marki Pracodawcy
16 godz. szkoleniowych
Bardzo HR
2015
Certyfikat Creative Skills For Innovation
8 godz. szkoleniowych
Google oraz Polski Fundusz Rozwoju
2019
Stay Competitive Using Design Thinking
11,5 godz.
LinkedIn Learning
2019
Master Digital Marketing
33,5 godz.
LinkedIn Learning
2021