ZOBACZ
PEŁNY
ZAKRES
MOJEGO
DOŚWIADCZENIA

PEŁNY ZAKRES MOJEGO DOŚWIADCZENIA JAKO TRENERA, WYKŁADOWCY, STRATEGA MARKI I TUTORA

Ever for Brands // właściciel, strateg marki // 2016 — teraz
Uniwersytet Wrocławski // współpracownik, nauczyciel akademicki // 2016 — 2021

Prowadzenie zajęć dla studentów dziennych i zaocznych, studiów licencjackich i magisterskich na kierunku Komunikacja wizerunkowa na Wydziale Filologicznym w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Prowadzone przedmioty:

Warsztaty przygotowania i prezentacji projektu/ portfolio (2016/17, 2017/18, 2018/19)
Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy w sektorze usług kreatywnych (2021/22)
▪ Employer branding/ marka pracodawcy (2016/17, 2017/18, 2021/22)
▪ Projekty e-commerce (2016/17, 2017/18, 2018/19, 2019/20, 2020/21),
▪ Strategia marki (2016/17, 2017/18, 2018/19)
▪ Strategia i zarządzanie marką (2019/20)

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu // wykładowca // 2015 — teraz

Prowadzenie zajęć dla studentów studiów podyplomowych Zarządzanie Projektami Ecommerce (edycja 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7) oraz Projekty Ecommerce (edycja 8) na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Prowadzone przedmioty:

▪ Strategia marki (edycja 2, 3, 4, 5 i 8)
▪ Strategia marketingowa i dobór narzędzi komunikacji (edycja 4)
▪ Content marketing (edycja 5)
▪ Projekty e-commerce – case study (edycja 1)
▪ Przygotowanie projektu uruchomienia sklepu internetowego (edycja 2)

▪ Model biznesowy e-commerce (edycja 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8)
▪ Zarządzanie lojalnością klienta (edycja 3)
▪ Seminarium dyplomowe/ konsultacje projektów (edycja 3, 4, 5, 6, 7 i 8)

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu // wykładowca // 2016 — teraz

Prowadzenie zajęć dla studentów studiów podyplomowych Nowoczesny marketing w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu

Prowadzone przedmioty:

▪ Analizy marketingowe (2016)
▪ Strategie marketingowe (2016)
▪ Projektowanie strategii e-marketingowych (2022 oraz 2023)

Biuro Karier Uniwersytetu Wrocławskiego // mentor // 2020 // KLIKNIJ, by rozwinąć

Wsparcie mentorskie w ramach Programu Mentoringowego dla Studentów UWr (9 edycja), prowadzonego przez Biuro Karier Uniwersytetu Wrocławskiego

Zakres współpracy:

▪ Indywidualne sesje tutorskie i mentorskie wypracowujące między innymi misję/ wizję i cele zawodowe
▪ Doradztwo zawodowe
▪ Wsparcie w rozwoju umiejętności

Brait // kierownik dydaktyczny, trener umiejętność, tutor // 2010 — 2015 // KLIKNIJ, by rozwinąć

Zakres działań:

▪ Prowadzenie tutoringu rozwojowego (dla uczniów szkół ponadpodstawowych)
▪ Prowadzenie zajęć z języka polskiego
▪ Prowadzenie treningów kreatywności i twórczości, zajęć z planowania nauki i strategii uczenia się
▪ Prowadzenie szkoleń dla nauczycieli z metod i technik pracy z uczniem oraz efektywnego uczenia i nauczania
▪ Opieka metodyczna
▪ Opracowywanie programów edukacyjnych (wraz ze szczegółowymi scenariuszami zajęć) dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, między innymi zajęć Nocy odkrywców (5 edycji), Innova Kids (6 edycji), TheConstruction (2 edycje), Półkolonii fabularnych (15 edycji), Wesołej matematyki (2 edycje) oraz Treningu efektywnego uczenia się (10 edycji)

Allegro/ Ceneo // Specjalista ds. Marketingu i Employer Brandingu // 2014 — 2016 // KLIKNIJ, by rozwinąć

Zakres działań: 

▪ Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz i do wewnątrz organizacji
▪ Opracowywanie scenariuszy, planów i taktyk kampanii i działań na podstawie strategii employer brandingowej
▪ Prowadzenie komunikacji wewnętrznej
▪ Współpraca z instytucjami typu biura karier
▪ Inicjowanie współpracy z kołami naukowymi, organizacjami oraz stowarzyszeniami studenckimi
▪ Organizowanie wydarzeń na uczelniach, np. dni pracodawcy, eventów dedykowanych
▪ Przygotowywanie aplikacji/ wniosków stażowych
▪ Reprezentowanie Ceneo.pl na targach pracy i wydarzeniach branżowych
▪ Organizowanie wewnętrznych wydarzeń firmowych, np. imprez i wyjazdów integracyjnych
▪ Wspieranie działu HR w działaniach z pogranicza rekrutacji i budowania wizerunku

Metamorphosis Brand Communications // Brand Planner // 2009 // KLIKNIJ, by rozwinąć

Zakres działań:

▪ Współtworzenie konceptów kreatywnych i strategii komunikacji dla marek
▪ Opracowywanie założeń i kierunków linii graficznej oraz konceptów inicjujących tożsamość graficzną (we współpracy z grafikami)
▪ Koordynowanie projektów opracowywania logo oraz systemów identyfikacji wizualnej marek terytorialnych (oraz ich produktów) m.in. dla Koszalina, Sieradza i Puław
▪ Prowadzenie analiz desk research
▪ Koordynacja współpracy z klientami
▪ Koordynowanie pracy grafików (zespołu ds. marek terytorialnych)
▪ Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów agencji
▪ Prezentacja wypracowanych rozwiązań agencji dla zespołów i przedstawicieli miast i regionów

Metamorphosis Brand Communications // Brand Researcher // 2008 — 2009 // KLIKNIJ, by rozwinąć

Zakres działań:

▪ Pozyskiwanie informacji dla zespołu strategii marki
▪ Weryfikacja informacji i źródeł, w tym również deep web
▪ Korekta i redakcja tekstów (strategii, dokumentów analitycznych i innych)
▪ Opracowywanie tekstów ofert i prezentacji
▪ Wyszukiwanie informacji o przetargach oraz przygotowywanie ofert przetargowych w postępowaniach publicznych
▪ Wyszukiwanie partnerów biznesowych oraz potencjalnych kluczowych klientów pod dalsze działania akwizycyjne
▪ Przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji cenowych

CERTYFIKATY POŚWIADCZAJĄCE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI

Certyfikat Tutorski // 1. stopień
80 godz. szkoleń i warsztatów i 40 godz. własnej praktyki tutorskiej
Fundacja Kolegium Tutorów
2011 — 2012

Certyfikat Tutora // 1. stopień
64 godz. szkoleń i warsztatów
Collegium Wratislaviense
2012

Certyfikat Praktyka Tutoringu // 2. stopień
32 godz. szkoleniowe i 4 godz. superwizji tutorskiej
Collegium Wratislaviense
2013 — 2014

ZRÓBMY COŚ RAZEM!
NAPISZ DO MNIE
LUB ZADZWOŃ

Zgoda na przetwarzanie danych